Funkade inte så bra idag inte!

Shit va jag var trött när klockan ringde tio i fem imorse, puh hade lust att sjukanmäla mig så himla trött var. Men det har man inte råd med! Vaknade till efter frukosten vid åtta så det var lungt, men fick så attans ont i magen var nog laktos i brödet och sen hade jag smör och ost på kankse inte det bästa och så tog jag ingen tablett heller men imorn blir det mackor hemmifrån då vet man iaf vad det innehåller. Men det gick över efter ett tag så de va skönt! Blev ingen träning idag, var så trött imorse att jag glömde träningskläder sen orkade jag inte gå hem för att hämta kläder och sen dra till gymmet. Så ringde mamma så hon kommer hit och plockar ut mitt löshår, orkar inte ha det längre. Så efter hon tagit ur det blir det att färga håret. Behövs har utväxt nu sen har man tröttnat på sin hårfärg. Blir nog att slänga i några slingor nästa vecka så man det ser lite roligt ut med tanke på att det är kort nu.. eller inte så värst kort, slutar precis ovanför tuttarna :P



Efter jobbet så hade jag lust att sova men gav mig fan i att hålla mig vaken så kan man somna skapligt ikväll istället. Så jag började städa här hemma för det var lite stökigt efter Carro och Liam varit här. Så nu ska jag nog fixa lite käk innan mamma kommer, har knappt ätit idag typ bara mackan imorse. Skärpning nu! hehe..

Ne dags att se vad som finns i frysen.. Hörs kanske sen! Puss å Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback