En sån där lista igen :P

Vilken svordom använder du mest? Jävlar, fitta och helvete oxå.

Äger du en iPod? Japp en svart iPod nano.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 04.45 blää.
Hur många resväskor äger du? Har två stycken, en stor och en mellan.
Använder du flip-flops? Ja men bara på sommarn.

Var köper du dina matvaror ifrån? Ica Maxi..

Vilken var den senaste filmen du såg? Get smart tror jag de var :) 

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Ett litet hus på landet och körkort och bil :P
Har någon någonsin kallat dig lat? Haha, eeh jaa!
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Har ingen cd spelare, lyssnar genom datorn på hemmabiot.

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Just nu gillar jag låten Velvet - take my body close.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Nää inget denna vecka men förra :P och om jag säger så är det ingen hemlis ju..
Vad åt du till middag senast? Pasta med köttfärsås.
Använder du huvtröjor? Japp ibland men inte så ofta längre, använder helldre koftor.
Kan du vissla? Japp men inte lika bra sen jag satte in pericing i tungan. 

Vem var den senaste som ringde dig? Mamma som sa att jag skulle gå ut så vi kunde åka till färgboden.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Kanske dom gör men inte fan bryr jag mig :P
Vilket riktnummer befinner du dig i? 08 STOCKHOLM BABY :p

Tittade du på tecknat när du var liten?  Aboslut och inte har jag slutat heller :D

Är du blyg inför det motsatta könet? Nää de tycker jag inte, jobbar med mestadels killar.

Vilken film kan du alla replikerna till?  Ingen..
När flög du senast? hmm va nog förr förra sommarn när jag och bella drog till turkiet :D

Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4 stycken.
Pratar du några andra språk? Nix..

Diskar du din egen disk? Alltid.

Har du gråtit offentligt? Klart jag har.
Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop.

Har du någonsin varit på Jamaica? Nej..

Har du en blogg?  Ja?

Gillar du att flyga? gillar och gillar, funkar ju ..

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor och omtänksam.

När sov du senast på golvet? Oj på fyllan kanske?
Vilken är din favorit drink? Det är sex on the beach, mumms.

Gillar du din boende-situation? Japp men vill bara måla klart och fixa klart allt.
Vilken är din mammas hemstad? Södertälje?

Din pappas hemstad? Uppsala?

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 12? haha

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nä bryr mig inte direkt.

Hur gammal blir du nästa födelsedag? 23, shiiit va gammal :P

Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Pontus på jobbet under en diskution.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Oj det vet jag inte såg väl ut som en Frida.
Gillar du senap? Ja..

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Det kan alltid bli bättre.
Tycker du om att krama folk? Absolut.

Äger du en digitalkamera? Japp men den är världelös använder mobilen..

Tycker du att du är attraktiv? Aboslut, man ska tro på sig själv :P

Vad är du allergisk mot? Laktos, pollen typ

Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Ingen aning!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback