Dagens..

.. Här kommer en "vanlig" dagens :P



Tights från Gina tricot,
Vit linne från Gina tricot,
Senapsgult farfarströja från Hm,
Duntofflor är pressent.


Haha flumbild var bara tvungen att lägga upp den :P

Min dag hittils har varit bra. Har lagat lunch som blev fiskpinnar och potatismos. Sen har jag varit ute med min minsting han var lite skraj aldrig varit ute förr sen blev det att gå in och värma oss så då badade jag båda katterna så nu luktar dom gott och är jätte fina :P Eco gillade att bli badad men Casper var lite rädd första gången jag badade honom helt. Nu gossar dom i soffan i filten och tvättar varandra :)

Ne nu har man byt om till arbetskläder och ska bege sig till arbetet om tjugo min, hoppas det går fort idag!

Hörs ikväll, ciao


» Emma

Måste verkligen sluta med de, ska försöka passa på att sluta nu när man e på praktik för jag går ju inte ut så ofta. Har tjatat på pappa han sa att han skulle försöka på torsdag, måste köra igång med träningen snart:) Pussar

2008-10-07 // 14:01:57
» Linda

Titta min favotröja ;) I like!!! puss

2008-10-07 // 20:56:49
» Frida

Hehe, beställde från hm förut. Sköna vardagströjor! Åh billiga :) Puss

2008-10-08 // 00:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback