Tidsfördriv..

Dom 9 första killarna i din mobil kontaktlista. ALLA tjejer måste göra testet!!!!


1. Alexander Linden
2. Alexander Olofsson
3. Anders Blixt
4. Anders (jobbet)
5. Anders Palm
6. Andreas Andersson
7. Andreas Eriksson
8. Christian Bäckman
9. Daniel (turkiet)


Har du pussat nummer 7 - Haha nej det är ju min kusin.
Känner du nummer 4Absolut, vi jobbar ju ihop.
Bästa minne med nummer 9När vi var i turkiet träffade vi honom och hans kompis så vi var ute och åt med dom sen festade vi och dagen efter solade och badade vi med dom.
Skulle du kunna ge nummer 5 en kram - Absolut.
När ska du träffa nummer 1 - Imorgon då jag ska till pappa.
Hur är vänskapen mellan 6 & 7 - Dom känner varandra bra med tanke på att dom har spelat innebandy ihop sen är ena min "lossas bror" och den andra min kusin.
Är nummer 9 sötSöt och söt, hmm väldigt snäll!
Vad är det bästa med nummer 3Han har en pressent till mig :P
Första intryck av nummer 2 Min första bästa kompis ju :D
Hur länge har du känt nummer 3Det har bara varit i några få månader.

Inte den roligaste men fördrev iaf en tio min på den här :P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback