Söndag och första advent.

Ligger i soffan och har sån huvudvärk, inge kul! Har ni haft en mysig första advent? Jag åt jätte god frukost imorse och tände ljus, mysigt. Frukosten bestod av ciabatta och beugett, smält ost sen skinka från delikatessen, as gott!
Har inte gjort mycket alls idag, legat i soffan och kollat på tv. Har inte haft någon ork med tanke på min huvudvärk.

Men tänkte passa på att lägga upp bilder från i fredags :

Jag och min kära kusin :P


Botten upp, ja men visst!!


Haha lipade för jag ville inte vara med på kort :P


Sjögren? och Jocke gillade oxå att dricka :P


Jag och min kusin Gabbe igen :D


Botten upp Emma, så ska de se ut haha!



Ne nu ska jag gå över till mamma med ett täcke sen hem och fixa mat står mellan fiskgratäng, fläskfile och massa gott i ung eller lövbiff och kroketter.. Vad hade ni röstat på ?!

XoXo







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback