Slöhögsdag.

Gårdagen var helt underbar! En hel dag med Linda i princip så kul och mysigt. Vi började dagen med en runda till skärholmen där vi handlade spetstights som när vi kom hem märkte var trasiga, arga som vi var fick vi inte ha dom på kvällen. Men iaf vi tittade i affärer och sen åt vi frukost på ett cafe där sen drog vi till systemet handlade lite cider till kvällen. När vi kom hem somnade jag på soffan :P lat som jag e. Men när jag vaknade så fixade jag mig och drog över till mamma och drack grogg och vin med väntan på att Linda skulle komma, hon var på middag! När hon kom hem till mig så blev det ännu mer vin och party musik och tjatter :D Madde, Petra och sofie kom förbi hit för dom var på inflyttningsfest som vi var på i typ tjugo min men tröttnade :P var bättre hos mig, haha! Sen drog vi ner till Olearys där det blev dans .. var en mycket trevlig kväll.. Tack Linda du är underbar!!





Sen idag så sov jag till ett, typ hela dagen borta. Sen latade jag mig i soffan till stjärnor på is sen blev det pizza och hem till mamma innan vi skulle till mormor och morfar och fika. Trevligt som vanligt där! Och nu är man hemma, har kollat på Ensam mamma söker och nu är det saningens ögonblick. Skön avslutning på söndagen! Och snart blir det ett bad innan det är dags att hoppa i säng.



God natt alla fina läsare!!



» Emma

Jag hade super kul igår :) Kul att vara ute med dig igen :) Pussar <3

2008-11-09 // 22:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback