öl, cider och flamingo.

Igår var det en mysig heldag med Linda. Vi började med frukost på stan sen gick vi runt där och fönster shoppade och tog en glass på mc donalds, mums! Efter det åkte vi till Lindas mamma där hennes hundar var så tog vi ut dom på promenad sen åkte vi hit och drog till pizzan med Anders och Janne sen åt vi mat och då kom vi på att vi ville dricka lite öl och gå ut så vi åkte hem till Linda och byte om sen till mig igen där vi sminkade oss och fixade oss lite snabbt. Sen kom Anders, Janne, Tobbe, Emma, Sara, Kalle och två kompisar till Sara. Men dom drog rätt fort asså Emma, sara, kalle och dom för Sara tålde inte mina katter så dom drog till Kalle. Men vi andra var kvar här och började sjunga singstar och sen drog vi ner till Flamingo där vi möte upp några av Anders kompisar. Träffade även på Pontus en gammal bekant så vi satt och snackade rätt mycket, mycket trevligt! Vi blev kvar på Flamingo hela kvällen sen möte vi upp Emma och Tobbe som hade varit på Olearys så vi tog taxi hem.. Var en mycket trevlig kväll igår! Dock slagsmål som vanligt i denna stad, en utlänning som slog en tjej, fegt jävligt fegt !! Idag är man lite seg har precis badad, ovanligt va Linda :P Ska snart fixa mig för ska på innebandy och titta på min lillebrors lag, får passa på när dom har match här slipper man åka så långt !!
Sen blir det hem för som fan för att se finalen av Ensam mamma söker :D

Hittade dom har bilderna på mobilen från igår:

Jag och min bästis ;)


Emma som försöker få på sig skorna rätt, går inte så bra :P


Dags att föna håret. XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback