Movie time..

Idag har man varit lite duktig fast man igentligen inte har haft någon ork och vill bara ligga i soffan. Men vissa saker måste bara göras, ingen annan som går det åt mig!
Har vikt tvätt sen städat här hemma, och sen passade jag på att handla mat med mamma. Behövde fylla på här hemma, började bli tomt. Handlade så jag kunde baka sockerkaka och chokladbollar så det har gjort idag. Ligger en skål med chokladbollar i kylen plus en form med sockerkaka och väntar på mig, men det får bli imorn.



Vågar inte äta så mycket när jag spytt har iaf fått i mig några köttbullar och makaroner.
Nu har jag precis kommit upp från ett varmt bad, var så skönt frös lite.

Men nu hade jag tänkt att titta på film och mysa i soffan under täcket med levande ljus.
Hur har eran dag sätt ut?

Dagens musik: Acdc har en hel del i högtalarna idag, oväntat va?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback