Härlig start på dagen.

Den här dagen har börjat hur bra som helst. Ställde klockan på halv sju sen låg jag och drog mig tills pappa ringde strax innan sju så sprang jag ner i mjukisar och min stora halsduk och hämtade maten jag fick från Ann-sofies cafe.
Blev massa lasanger och några pajer sen pasta sallad och kycklingtacotallrik, mums. Och sen fick jag med nybakad bröd, härligt! Så när jag hade lagt in allt i frysen och kylen så kröp jag ner i sängen i tjugomin och drog mig lite och myste med katterna. Sen gick jag upp och pratade med Ann-sofie i telefonen och när vi la på så gjorde jag havregrynsgröt och till det äppelmos, mumma vad gott! Och sen åt jag färsk fralla oxå, snacka om bra start på dagen :D
Och sen så känner jag mig mycket bättre, har inte spytt inatt så nu vågar jag mig på maten igen, tur de va?!

Nu tänkte jag ta en dusch eller ett bad innan det är dags att fixa sig börjar ju jobba tio idag så hinner inte göra allt för mycket. Efter jobbet blir det en fika med Linda på stan, wiie har saknat henne!

Ha en lika bra dag som jag tänker ha :P

Puss å Kram




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback