Godmorning!!

Har ni sovit gott? Det har jag fast jag sovit på en stenhård säng.
Nu har man ätit frulle och passar på att sitta vid datorn när den är ledig, glömde att ta med mig min!
Längtar efter mina små gulle grisar där hemma, ska mysa med dom hela kvällen idag.

Kvällen igår var trevlig vi satt först på Olearýs och tittade på fotboll och drack öl :) sen åkte vi hem och då var maten klar blev Tacos, åh gud så gott! Men fick ont i magen som vanligt så jag la mig på pappas säng och tittade på Stjärnor på is en stund och mös med lille cornelia som kom in. Hon berättade att hon hade varit en kossa när hon var bebis, så sööt :D Ne nu ska jag klä på mig och gå och busa med barnen!!

Hörs sen, puss åh kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback