Dagens funderare/fråga!

Är det fler än jag som inte är nöjd med sin vikt? Tror inte det!
Vad har ni för knep för att få den vikten ni vill ha?
Hur går ni ner/upp i vikt?

Jag har provat många saker men inget hjälper :(
Så jag hoppas på att ni fina läsare har något bra förslag :)



» Emma

Jag vill gå ner i vikt, är missnöjd med den vikt jag har nu. Nog för att jag har gått ner 4 kg sen det tog slut mellan mig och adde, men jag tycker inte att man ser någon skillnad iaf:(

De enda jag har gjort e att promenera mkt och struntat i allt onyttigt som godis,chips och läsk. Man borde ju sluta med alkoholen men hur ska de gå? :P

pussar <3

2008-11-05 // 19:24:47
» Frida

Ja men eller hur, hur ska de gå :D

Jag ska oxå börja promenera och sen sluta dricka så mycket coca cola som jag gör! får hålla tummarna på att det räcker =)

Puss <3

2008-11-05 // 19:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback