Vakna..

God morgon allihoppa nu är klockan snart 6.00 och jag tog mig tid till att blogga lite.. Idag så måste jag förbi stan att hämta Liam doppressent kan tyvärr inte säga vad det är för de måste vara en hemlis några dagar till ;) Sen så ska jag se om H&M har fått in något nytt har 500 kr i bonus check där som jag bara måste utnyttja ju :D

Glöm inte att ta en titt in på cocoo som ni ser på vänster sida, dom har hur snygga armband och örhängen som helst..

Juste måste bara rekomendera en bra produkt som jag köpte förra veckan är ett torr schampoo från TONI & GUY.. Är toppen om håret bör tvättar men du inte har tid så sprayar man bara det i toppparna och borstar ur det och vips så är håret rent och fint igen :D

image69
(bild från google.se)

Ne nu måste jag fixa mig så jag hinner bli klar tills det är dags att gå..

Puss o Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback