Press...

Känner sådan stor press på mig.. vet inte vad jag ska göra!! Kan ju inte göra mer än vad jag klarar av, men jag har väl för höga krav på mig själv! Kraven är så stora och stressen kommer smygandes till mig, och magkattaren blir värre.. så är mitt liv just nu! Yippi.. *NOT*

Måste försöka varva ner mig själv, men hur ska man göra?!


       image58


Snart semester så skönt, då ska jag ägna mig åt nöjen enbart nöjen!! LÄNGTAR.. Måste bara lösa kattvakt V.30 när jag drar till Halmstad med tjejerna.. wiie!

Dags att skära upp vatten melonen och krypa ner i soffan och se saningens ögonblick, roligt program :D

Puss och kram på er..

                 


» LINDA

Du får inte känna press på dig själv gumman, måste nog bara varva ner lite, finns här om du vill prata, det vet du!!!! Massa Pusssar på dig gumman min, Love you!!!

2008-05-14 // 12:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback