Oooh sooolen skiner idag!!

Har du... Dom senaste 24 timmarna:
Kysst någon? Nej
Sjungit? jaa a rå
Blivit kramad? Nix
Känt dig fånig? Nee e då!
Saknat någon? Ja
Dansat galet? Ja idag på jobbet, uttråkad :)
Klippt håret? Näe
Gråtit? Nopp
Ljugit? Nej nej!


Grejer:
Har du någonsin blivit jagad av polisen? Haha... nej det har jag inte vad jag minns iaf ;)
Har du en hund? Nej, bara en katt som är så söt :D
Sover du helst själv eller med någon? Helst med någon annan.. typ eco (katten)
Tror du på spöken? Njae..

Senaste person som...
...Sov i din säng:
Nicke.
...Såg dig gråta: Oj det var nog en del, haha!
...Fick dig att börja gråta: Spriten skyller vi på
...Fick dig att skratta: Puckot på jobbet!
...Du kramade: Eco om han räknas :D
...Du pussade: Nicke
...Du gick på bio med: Eeh de va nog Linda om jag inte minns helt fel
...Skickade ett e-mail till dig: Oj skickar aldrig e-mail eller jo idag till chefen! 
...Skickade ett sms till dig: Richard


Har...
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar ? Det har hänt..
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig ? Ja, det är klart :)
Har du syskon ? Yes yes..
Har du någonsin haft sex med någon ? Japp
Har dina föräldrar ljugit för dej ? Ja det har dom nog..
Har du varit full den här månaden ? Full och full.. lite lagom enligt mig iaf, haha'
Har du haft sex med nån som är 4 år äldre ? Japp
Har du haft ett förhållande med nån som är 4 år äldre ? Japp
Har du funderat på hur det skulle va att testa droger ? Nej det har jag inte..
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det ? Jo jag har ju det.. pinit värre!!


Hittade dom här frågade på Lindas systers sida.. hade inget roligare för mig så jag svarade på dom, haha!!

Och nu har jag varit VÄLDIGT dålig på att blogga.. jag vet, sorry! En kort sammanfattning om min vecka.. började mitt nya jobb i måndags gick suveränt! Och har haft feber och förkylning hela veckan mindre kul men är piggare nu! Och igår så var jag ledig var hos vetrinären med Eco jag kastrerade honom och vacinerade honom så han mådde inte så bra igår efter det, min stackare.. han spydde och kissade på sig den lille killen! Men sånt som händer om man har varit nedsövd!! Men han var så duktig, men nu springer han runt och mår toppen..

Ikväll vet jag inte vad som händer är ju trotts allt fredag och jätte fint väder!! Ska iaf hitta på något med linda men vet inte vad än.. nåt skoj iaf!

Dags att ta en dusch efter jobbet nu och fixa sig så man gör nåt iaf!! Ha en bra kväll..

Puss och kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback