Mensvärk.. ursch

Vaknade upp med världens mensvärk idag, inte kul alls! Så det blev att ligga kvar hemma i sängen inge kul när man börjat på nytt jobb nyligen men vad ska man göra inge kul att ha ont och sen när man spytt oxå..

Men imorn blir det nya friska tag och då ska jag köra box och kick efter jobbet, ska bli as kul :D

Stod och provade massa kläningar här hemma igår för jag var så osäker på vilken kläningen jag ska ha på dopet på lördag men nu har jag ÄNTLIGEN fastnat för en och det var inte alls den jag hade tänkt mig från början.. Ska lägga upp en bild på den senare idag så får nu se vilken det blir ;)

Ne nu ska jag äta lite lunch sen ska jag ta mig till ett solarium måste bli brun tills lördag.. kanske hoppa ner i badet sen senare, skönt! Kanske sitta med mitt fotbad, as skönt! Blir att ligga hemma hela dagen och se till att mensvärken går över och ha ett litet hemma spa med fotbad, ansiktsmask, sola, bada och skrubba kroppen och smörja in kroppen med brun utan sol.. så ser min dag ut här hemma!!

Sen ska jag se What happens in Vegas som jag precis fick ner på datorn :D Den verkar as rolig!

Bloggar mer sen och då kommer kläningen upp..

Puss och Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback