Varför kommer snön tillbaka?!

Ja du mitt humör gick ner till noll när jag vaknade imorse och såg all snö, varför varför?! Vill inte ha snö vill ha Vår..
Blev ingen promenad imorse men ska gå nu vid tolv istället sen ska vi gå till stan och äta lunch :D

Går dagen gick ganska fort ändå men gud så trist det var stod på Omr 4 mesta dels av dagen as trist för jag kan bara en station på det området.. fan man fick ont i ryggen tillslut :( men sen fick jag gå till Omr 3 och göra deras dagliga EPR, mycket skönare! Och roligare, hehe..

Ska börja med en Hemlis idag se om det stämmer, :P nyfikna?! då kan ni vara det, tihih

Ne dags att börja göra sig i ordning om man ska hinna med allt idag!

Puss kram...



Nu blir mamsen nyfiken

2008-03-18 // 15:38:27
» Frida

Du behövde inte vara nyfiken länge ;)

2008-03-19 // 10:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback