En evighet.... eller nåt

Va det sen jag var besökte den här sidan, fy skäms på mig!

Ja du vad har hänt sen sist har fått nytt jobb om jag har glömt att nämnt det är inom Scania försej men helt ny byggnad och nya arbetsuppgifter och mer mcyket mer ansvar.. ska bli spännande att byta men lite skrämmande på samma gång! Men det klarar jag :D

Ska göra hårförlängning i april oxå, ska bli kul att få mitt långa hår tillbaka som jag längtar :D

Sen så har det varit lite party men det är inget ovanligt i mitt liv, haha!
Kan berätta lite om i lördags när vi partajade kan börja med att berätta att det blev tok för mycket alkohol som en orutinerad 14 åring som aldrig supit förr.. fy skäms på oss, haha!! Vi var först hos mig och grundade sen drog vi vidare ut till Nykvarn till Richard som har köpt hus där mitt ute i skogen. Va väldigt trevligt där och shit vilken grym hund han har, as stor fan lika stor som en häst, haha!! Men det roligaste är att hon hette Bella, haha som min Bella :D Sen efter många många glas där begav vi oss till stan där vi gick till Hamnmagasinet och dansade för fulla muggar!! Va riktigt kul ute.. bra folk, bra musik och gratis sprit för min del, haha :D Kom hem runt halv fyra tiden tror jag och somnade direkt, hann knappt ta av mig kläderna, haha! Sen vaknade jag vid sju och mådde som en gris och va fortfranande full höll på att ramla ner från min säng men tog tag i stegen i sista sekund! Sen drack jag vatten och somnade sittandes i sängen för jag mådde så dåligt.. sen efter det har jag varit illamående och inte fått i mig någon mat! Har åkt på värsta baksmällan och magsjukan på samma gång typ inge vidare skoj..
Men nu mår jag bättre och ska till jobbet imorn! Få tillbaka sitt liv, haha :D


         image28
Från i lördags, thihi! Utblåst var det den här gången :D




Imorn så ska Johanna tatuera sig, roligt!! Vill oxå (igen) haha.. Ska följa med som stöd och sen snacka lite skit med dom där!! Köpa ny kula till örat, vem vet!! ;)

Ja juste i Fredags var jag och Linda på bio på Heron såg Iskariot, vi bestämde oss på tio min att vi skulle åka och då var det bara att åka om vi skulle hinna dit, snabba puckar kan man säga :D Filmen var bra men lite seg i början bara men sen blev den bra..

Ne nu ska jag hoppa in i duschen så man blir en människa igen!!

Sköt om er.. 
Puss o Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback