Vänner eller så kallade vänner..

.. om något händer än eller om man bara känner sig lite ledsen eller ja vad det nu kan vara, så ska ens vänner stötta än. Och i sånna lägen märker man vilka som är ens riktiga vänner! Dom senaste gångerna jag har behövt stöd av mina vännner så är det samma person/personer som skiter i en som man trodde stod en nära. . . Men nu vet man vilka som är ens riktiga nära vänner, jag vet vilka ni är och ni är dom bästa jag har! Men den/dom som tydligen inte är mina riktiga nära vänner kan ta och dra eller så fortsätter vi att spela det FALSKA fula spelet, så Jävla drygt...

Jag lägger heldre tid på er ni som är mina riktiga vänner än dom som bara är en vän när det passar dom!

Och ni som är mina riktiga vänner ni vet vilka ni är och jag Älskar er så otroligt mycket.. tack för ni finns <3

Puss åh Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback