Lite frågor:

Har du rökt? Har provat och det var inget för mig, haha!
Har du snusat? Också provat men det var inget för mig heller..
Har du legat i sängen brevid en tjej? Japps.
Har du blivit slagen allvarligt? Nej inte allvarligt iaf..
Testat droger? Aldrig!
Hatar du någon? Hatar är att ta i, men man kan ogilla någon..
Har några av dina vänner svikit dig? Ja.
Vad har du haft för djur? Jag har haft fåglar, fiskar och nu har jag en katt och snart en till =)
Favvofärg? Har alltid gillat blått, men just nu är det knallrosa :D
Har du en bror? Ingen riktigt, men har fått fyra på köpet när mina föräldrar träffade nya..
Naturlig hårfärg? Ja du som alla andra råttfärgat typ, haha
Surfa/snowboard? Snowboard så klart, är uppvuxen i en skidbacke. Haha!
Kan du mer än två språk? Ka och kan men jag har läst Engelska, spanska och italienska..
Har du vart med om en olycka? njae..
Har du träffat en kändis? Träffat och träffat, man har stött på några! Eller pratade med Bingo Remer i en hiss när jag var typ 12 år kanske..
Har du lekt anden i glaset? Jo när man var yngre.. shit grejer!

Lite frågor jag hittade som kan vara kul att läsa, haha eller inte kanske :P

Puss åh Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback