Jahapp!!

Då var den söndag och min städ dag, haha! Håller på att städa för full, plus att idag har jag tvättstugan oxå..
Skönt när allt är klart, sen ska jag hålla den snygg hela veckan så man har det nystädat och fint till semestern.
Har ju nämligen en vecka kvar :) wiiiee.. Så nice!

Igår lördag så var ju vi i sthlm och shoppade.. hittade massa fint! Klänning, kjol, nagellack, blåsapa :) sen mitt hår så klart! Så på fredag blir det av att sätta in det igen, åh vad jag längtar!!
Sen på kvällen fick jag och Linda ett ryck att vi ville se SATC filmen så vi sjussade upp Tobbe till Dannes kompis Fadi på grillning sen åkte vi till Heron. Vi kom väldigt tidigt så vi åt på Pixxa hut, sämsta skiten! Vi fick varmrätten före förätten sen drickan när vi hade ätit upp allt typ.. oc bestiken fick man be om plus att min mat var kall oxå! Jävla skit service, så be alla ni känner att inte gå dit. Hahah!! Så att äta gick rätt fort för det smakade ändå inte gott så vi satte oss i bilen och flummade, tävlade om vem som kunde dra ner stolen först och sen upp igen! haha, snacka om mjölksyra i armarna efter att ha snurrat på spaken, haha men kul va det som alltid när vi gör saker!
Sen blev klockan nio helt plötsligt så då började filmen som var hur bra som helst.. den kunde lugnt vara två timmar till :)
Ska köpa den så fort den kommer i affären.. Haha, Samantha är så roligt!! Och sen när hon Charlotte sket på sig, haha!!
Ne nu ska jag inte säga för mycket :) Men gå och se den ni som inte sätt den, as bra!




Ne nu ska jag fortsätta att städa så man blir klar idag!!

Puss på er..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback