God morgon och Trevlig Midsommar :D

Idag är det midsommar, hoppas att vädret håller sig fint! Vill inte ha något regn :(

Ja nu är klockan tjugo i nio och har precis duschat och funderar på vad man ska ha på sig och hur man ska ha håret,
har ju tagit ur mitt löshår så nu har jag ju kort hår. blä! Gillar inte mitt korta hår man kan inte göra något fint med de, ursch! Ja ja jag får se hur det blir med håret.. någon gullig fläta kanske i luggen, eller lite lockar. hmm svårt!
Ne nu ska jag få i mig lite frukost sen börja fixa mig blir hämtad vid tio så ber det sig av till campingen.. wiie Party!

  


TREVLIG MIDSOMMAR på er allihoppa..

Puss åh Kram


TREVLIG MIDSOMMAR önskar Liam och Syrran

2008-06-20 // 09:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback