En helt vanlig dag!!

Ja du det kan man lugnt säga att de var... Jobbade och försej så var det inte likt sig på jobbet idag, dom målade och råkade ha fel färg som luktade hur illa som helst. En av oss fick astma anfall och åkte till sjukan så vi fick stänga av allt och gå ut och andas frisk luft! Fick stå i drygt två timmar pga det.. fick lite sol på sig då :) Men stackars Hanna, lät inge vidare med hennes astma kunde ju knappt andas. Läskigt det där!
Efter jobbet drog jag hem direkt och somnade på soffan och sov en timme sen var det bara att fixa middag, blev pasta sallad. Och nu sitter jag här framför datorn med färgning i håret, gör slingor! Vill bli ljusare så då fick det bli slingor det ända jag lyckas med, haha!! Måste ju bli nöjd innan lördag ska ju åka till sthlm och köpa mitt hår :D Sätter ju i mitt hår igen på fredag nästa vecka, ska bli så skönt att få långt igen så man kan göra fina frisyrer..

Kan tyvärr inte ta några bilder på hur håret blir för jag har ingen mobil och sen så hittar jag inte min kamera, men får gå förbi mamma och knäppa några bilder.. Vill ju visa vad Eco och Casper har fått för fint av mig :P

Mina små favoriter :D Inte långt tid kvar nu tills Casper kommer hem till oss!!
      
           (Eco när han var liten)                                (Casper för drygt 2 veckor sen)


Ne dags att gå och tvätta ur det snart.. Hörs igen när jag duschat!

Puss och Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback