En dagstur ut på landet..

Va ju på landet idag med mamma och ubbe och träffa mormor och morfar.
Eco var givetvis med, han njöt som bara den idag!
Jagade fåglar och flugor, haha men det var en fågel som retade honom :)
Det är bra att han trivs bra på landet han ska bo där vecka 30 i fyra dagar när jag är i Halmstad.
Sen när jag hämtat honom efter Halmstad så ska vi bara hem och fixa iordning allt efter resandet så blir det åka av och hämta Casper :D Längtar som bara den..

   
(klicka för att få bilderna större)

Ne nu ska jag fixa lite här hemma, vika tvätt osv.. bada Eco och leta festingar!
Sen så ska jag och Anders troligtvis till Big Sis och hämta sprit som vi har beställt av dom..
Går ju åt nu under sommarn :P

Puss åh Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback