Allsång och pop corn..

Idag så var jag och Linda iväg och bokade bil så vi har till Halmstad blir en sån där färgklick som vi ville ha, haha!

                                      
                                         
                                                          (Lilla bettan )


Sen var vi på Jula och Rusta :) vi skulle köpa solstolar med öl hållare men dom var slut, så vi kollade på Rusta men dom hade heller inget så jag hittade saker till mina katter... dom fick en varsin as cool tröja, haha! Sen en fin kudd/filt och sen matskålar och koppel..  Sen så åkte jag iväg med mamma direkt efter jag kom hem för vi lämnade in min mobil, sen hämtade ut ett paket.. fick en väska, plånbok, skor, skärp och ett armband =) As fina.. ska lägga upp det sen när man mobil kommer tillbaka från lagning, för min kamera e så kass att det blir så dåliga bilder :(

När jag kom hem så bjöd jag över Anders på korv och makaroner för han har gjort illa foten så han kan typ inte laga mat så jag var snäll och bjöd honom på mat.. så vi åt och sen var det dags för Allsång på Skansen och då blev det så klart pop corn till :) as gott!! Nu gick han precis och jag tänkte nog sova, börjar bli trött.. Är en dag imorn oxå!

God natt på er allihoppa..

Puss åh Kram


» Emma

Haha du är snäll du. Jag har faktiskt hört att när killar ha ont i foten kan dom inte laga mat :P haha :) Synd om dom.... :D puusss

2008-06-25 // 14:06:36

2008-06-25 // 19:35:16
» frida

Jaa du dom kan inte göra något.. spelar ingen roll om dom har fått ett myggbätt.!! haha Puss

2008-06-25 // 19:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback