Snart SEMESTER!!

Jag vet att jag tjatar om det, haha! Men shit va skönt det ska bli, 5 hela veckor as nice.. Jobbar bara till halv tolv imorn kommer gå så snabbt imorn :) Direkt efter arbetet ska jag rusa iväg till stan ska till celestine och sätta in löshåret, wiiie!!
Så snart har man det långa fina håret igen, ÄLSKAR låååångt hår.. Man kan göra så mycket fint med det, ska prova att få det så fint som Elin Kling alltid får det.. kommer kräva all min kraft för att lyckas tror jag :)


(bilden tagen från kanal5.se)


Visst är hon vacker?! Älskar hennes hår och denna klänning med :)

Ne om man kankse ska vika lite tvätt och plocka lite i badrummet och köket sen är det fint igen, hehe!
Vill ju ha det fint nu när man går på semester, vill ju inte börja med att städa!!
Ska fixa mina naglar idag oxå, får göra det som inte kräver så mycket slitars på naglarna imorn haha så dom håller sig fina :)

Juste på tisdag åker jag till Tallin med familj, blir fixa naglarna där och köpa sprit haha :)
Dom ska ju vara billiga på det så bara att passa på, hihi är ju smart!!

Juste ska erkänna en sak som är rätt rolig, kanske framstår mig som en dum blondin men det bjuder jag på :)
Ringde en hyresvärd häromdagen och så frågade jag om han hade lediga lägenheter då sa han att jag skulle maila vad jag söker och vad jag heter så då sa han sin mailadress som var på ett ungefär så här [email protected] så jag skrev ju hela den adressen sen la jag på och fundera. Va fan vilken skum adress men aja alla är vi olika :) så jag går till Pontur och visar och vi skrattar lite sen var det inte mer med det.
Sen dagen efter så började vi prata om mailadresser osv så kom jag och tänka på det så jag visar Zanna och Pontur adressen och säger kolla vilken skum det är till en fastighetsskötare, och Zanna börjar as garva.. jag ba vad är det?!
Hon ba ja men det ska ju vara [email protected] och då fattar Pontus oxå.. haha så dom titta på varandra och sen på mig och garvade så tårarna sprutade och då fattade jag oxå tillslut, haha! Så nu retar dom mig hela tiden, haha! Men bjuder på det :)

Ne dags att göra lite ryck här hemma, kanske laga middag! Har inte ätit middag på två dagar har inte haft matlust..

Hörs senare kanske ;)

Puss åh Kram


åh vilken underbar klänning hon hade :O

2008-07-03 // 23:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback