Sista dagen..

Ja så kan man kalla det, var med Johanna idag! Hon åker till USA på torsdag och ska plugga och bo där i ett år, så det var sista dagen idag med henne men vi ses ju sen igen :) Kommer bli grymt tråkigt för mig men grymt kul för henne, vilken upplevelse. Min dag med henne var så här: En tripp till moraberg så vi åt på mcdonals lite frukost/lunch blev det. Sen gick vi igenom alla affärer där, hittade kuddar som jag vill ha på mina stolar i köket sen! Johanna köpte resväska på jula :) Gick ju rätt snabbt att gå igen dom affärerna! Så vi åkte upp till ikea och tittade lite där, finns mycket fint! Efter det så åkte vi till skärholmen, hittade inget eller jo men vi köpte inget. Sparar pengarna istället! Sen blev det åka hem, då vi redan hade avklarat några timmar. Haha!! När du kommer hem så ska jag ha en brak fest hemma i nya lägenheten, eller då är den inte ny längre. Haha!!


Jag och Johanna, läääänge sen. Haha !!

Sen när jag kom hem så städade jag, är mycket fint nu. Förutom golvet ska dammsuga och skura imorn när Eco har åkt till mormor och morfar. Han ska bo där när jag är i Halmstad. Efter jag städade så blev det solning så nu sitter jag ny duschat och brun, haha nä inte än men snart hoppas jag ;)

Ne nu ska jag äta, blev precis klar med min mat. Blir potatismos, fiskpinnar, remouladsås och majs! Mums :)

Puss åh Kram


» Emma

Haha jag åt EXAKT samma mat igår :) kuul.. ha de grymt i halmstad!! PÖSS

2008-07-23 // 19:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback