Chockrosa!!

Oj vad tiden rinner iväg! Snart så kommer mormor och morfar och hämtar Eco, kommer sakna min lille prutt.. Men han kommer ha det bra på landet, min mamma är där idag så han kan ty sig till! De e bra de ;)


Min lille prutt Eco.. <3


Ja nu har man nyligen målat naglarna blev depends chockrosa, as snygg! Specielt nu på sommaren när man brun (va och ta i men när man har färg) hehe.. 


                
Svårt att se färgen såhär, men den e as snygg!

När Eco har åkt så tänkte jag börja packa lite, kolla vad som ska med och inte! Sen ska vi åka iväg och hämta statiol bilen vi ska hyra, sen köpa lite smått och gott till resan !! Wiie snart åker vi, tänkte ge oss iväg 06.00 imorn bitti.. kommer vi upp till lunch! As nice ju :)

Bloggar senare ikväll för sista gången denna vecka..  Puss åh Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback