Vill på Dj Tiesto IGEN!

Jag måste bara berätta om när jag var på Dj Tiesto när han var här i Sverige och tunerade. Bästa jag har varit med om, så JÄVLA bra!! Hans musik är så himla bra, iaf Traffic den slår allt.. När han körde igång sina kändaste låtar som breake my fall, love comes again m,m så hoppade hela publiken och skrek och sjöng med såååå grymt!! Längtar så enormt mycket till nästa spelning han har, skulle vara grymt att åka till holland och se när han spelar i dom stora fabrikerna där.. Det ända negativa med hans spelningar är att det förekommer mycker droger och skit, många som frågade oss om vi sålde eller ville köpa.. så man var försiktig med sina glas så inget ploppade ner!!
Men hur som helst så var det, det bästa inom musik världen som jag har upplevt!!

image6



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback