Varför springer alltid helgerna iväg?!

I helgen har jag mest spenderat pengar! va på shopping runda med linda sen bella i lördags inhandlade jeans med högmidja och sen lite party kläder.. sen en massa små plock på ikea! har bytt ut mina kuddar i soffan plus färgerna i köket, blev mycket fint!! Och i söndags var jag på shopping runda med mamsen, blev mest mat då! Vi åkte runt och letade nya gardiner till köket men hittar aldrig några jag gillar.

Har även fixat alla sladdar här hemma eller inte jag, fick hjälp av en snäll vän ;) Tack så jätte mycket!!

Har inte så mycket att säga idag tyvärr, förutom att jag längtar tills fredag då blir det tjejmiddag med utgång i STOR stan :D ska bli grymt skoj.. Sjunga lite singstar på förfesten hos mig! Stackars grannar... och våra öron :D


image17

Shit vad jag längtar till sommarn, fotot är ifrån Alanya (turkiet) vill tillbaka vore grymt skönt!!


Ne dags att börja tänka på refrängen .. CIAO! Natti natti!!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback