The Way I Are..

Är så sjukt trött idag, har varit en tung dag på jobbet idag! Man kommer nog sova gott inatt sen, skönt..

Kom nyligen hem och då möter man sin urgulliga bebbe (Eco) som skriker av lycka, så sweet! Man smälter för att han är så gullig ;)  Så nu sitter vi och gosar framför datorn och väntar på Bella. Vi tänkte åka ner till stan en sväng, göra lite ärenden vill hitta något fint läppglans så man får fina kyssläppar, haha!! ..

Imorgon är det fredag så efterlängtat, ska ha tjejmiddag då tänkte laga pastasallad med grillad kyckling sen våran as goda bål som gör sin värkan, haha!! Blir lite stressigt imorn slutar halv tre då blir det raka vägen till mataffären sen til systemet sen hem och laga maten och sen göra iordning sig.. sen kommer tjejerna vid sex! Ska bli as skoj :D

Föresten har hittat en as gullig kattunge som jag vill ha så Eco får en kompisar när jag är borta på dagarna men måste fundera lite till för det är ju en kostnadsfråga och mer ansvar. Men man blir kär direkt i dom små liven :)

Ne dags att åka iväg nu, ciao!!!

                 image18



» Emma

Hej snuttis!! Jag är jätte laddad för imårn!! Ska bli så himla kul :) Ska fejka till mig ordentligt med lösfransar och naglar hade jag tänkt.. OM jag hinner vill säga. Måste ju handla nåt att ha på mig också!!!! Ne nu fick jag ju lite panik... hihi. Ses imårn puss puss *hjärta*

2008-01-24 // 19:43:21
» Linda

Tjaoo Darling! fan va roligt det ska bli ikväll! är ass taggad! ses om några timmar! då ska det supas!

Pusspuss

2008-01-25 // 09:14:35

Det blir inga flera katter!!!!

2008-01-27 // 17:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback