La vida es un carnaval...

Exakt, idag valkas det party!! Är grymt laddad, ska bli as kul.. Vad mer kan begära alla underbara tjejkompisarna samlade på ett ställe, kan fan inte bli bättre Haha!!! Party party, man är som barn på nytt idag :D
Vi ska ha as kul ikväll tjejer, love u all!!



                             image19




Juste igår fick jag mina glasögon så idag invigde jag dom på jobbet,  måste ha dom på jobbet, tittar på tv, sitter vid datorn läser asså typ jämt!! Skönaste komentaren från en jobbar kompis idag shit du ser ju porrig ut i dom, nästan så man måste gå bakom hörnet och trycka, haha!! En annan sa att jag ser ut som en chef för perfym avdelning på Åhlens city, haha vart från dom allt ifrån?!

Dags att fixa allt tills ikväll.. puss åh kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback