En sån dag..

Började med att jag tänkte vara duktig att gå till jobbet, går ut och märker att det regnar.. Kul start på dagen, men jag drar på mig luvan att går kan ju inte banga om jag nu ska vara duktigt!! Kände mig nöjd när jag var framme hade fått hela 3 tusen steg :D

På jobbet har tiden gått rätt segt, stor del har nog med att göra att jag var trött!! Men tur att Nicklas var där så vi babbalde på som faen, tiden går ju iaf fort då..

Efter jobbet drog jag ner till stan där jag fikade med Johanna, Bella och Johanna det var jätte trevligt!! Sen så kikade vi runt lite i affärer, blev lite hårfärg för min del bara är ju fortfarande inte nöjd med håret.. Hoppas man blir det efter färgningen nu! Håller tummarna..

Fick sms att mina träningskläder hade kommit så jag åkte till Maxi med mamma så handlade vi lite och hämtade ut paket, så nu sitter jag hur nöjd som helst med mina nya träningsskor på ;) Blir invigning av dom imorn, ska köra dans och gyma imorn.. Ska kilorna bort så ska dom :D

Fick en idé härom dagen att jag ville ha ett par jeans med högmidja, men bara för att jag vill ha något så finns det inte :( Får leta lite nogare sen när man har mer tid.. men jag vill bara ha och ha och ha!!


image10


Tänk dig sånna jeans med vitt linne innanför och sen nåt halsband och sen snygga pumps till, nice kan man säga!! ;P


N
ej nu är det dags att busa med Eco och fixa lite käk... men ha de toppen!

Hej svejs!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback