Afrodans . . .

Är nog det roligaste jag har dansat, körde ett pass igår på Gröndal!! As KUL verkligen, kommer börja köra det en gång i veckan.. Man var helt slut efteråt, aldrig varit så slut på länge tror jag!!
Men idag känner man av det i rumpan och bål/mage, mycket shake the ass kan man säga haha!!
Körde afrodans förra veckan med men då var det en annan instruktör och hon var inte liak duktig hon hade annan stil när hon dansade, igår var med mer fart!! Nog pratat om det :D



image11



Idag så har det varit rätt tungt på jobbet, är helt slut nu så här i slutet av veckan!!
Blev lite irriterad över att man skulle fått ledigt idag och imorn på mitt skift men bara för att jag har bytt skift för att vara snäll så rök mina lediga dagar tydligen, blev lite arg över det!! Kunde inte ta ledig för att någon var tvungen att gå till läkarn för att bajsa i en kopp och imorn ska en tant mocka hästarna eller nåt, irriterande eller vad?!
Man ska hålla det man lovar.. men men bara att gå till jobbet och se glad ut!!

Snart blir det iväg och träna lite gympa med tanterna, hehe!! Tänkte ta ledigt från träningen imorn men fick veta att det är innebandy match i korpen på jobbet så det är bara att ställa upp för dom behöver ju förstärkning så kassa som dom är, haha!!!

På tal om något annat så är det snart bara EN månad kvar tills jag ska bli moster, längtar!!! Bebben kommer vara min ögonsten, ÄLSKAR verkligen barn.. Ser fram emot det, kommer nog bli VÄLRDENs Bästa moster :D, inte för att skryta eller nåt, haha!!!

Ska kila nu... CIAO!! ;)


Vilken tur att du redan har världens bästa moster, så du har ju nån å brås på...

2008-01-21 // 12:06:05
» Frida

Ja det är tur det :D

2008-01-24 // 20:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback