Funderingar och tankar..

Satt precis och fundera över vissa saker och kan inte förstå hur folk behandlar andra. Jag känner mig dum för att jag inte kan göra något åt saken, om jag kunde göra något så lovar jag dig att jag skulle fixa det åt dig! Vissa är så egostiska, tänker bara på sig själva och inte på hur andra mår. Vill du en sak så tycker inte jag att någon ska kunna hindra dig, okej om dom säger att vi skulle vilja att du gjorde si och så för vi behöver dig. Men inte tvinga någon till något man inte vill. A och O för mig är att alla ska må bra och inte gå och må dåligt när man kan må bra av en enkel förändring. Håller tummarna på att din vilja går igenom! I veckan hoppas jag på ett mirakel som jag redan nämnde men kan inte gå in mer på det än att ifall någon ska hindra mig från dig så ska jag göra allt i min makt för att få den viljan igenom. Ingen då menar jag ingen kan hindra mig från att göra det här, det är något jag vill göra! Och tänker göra bara att det här Miraklet inträffar.. och när jag väl får min vilja igenom så lovar jag dig att hjälpa dig om vi inte har bråkat oss igenom din vilja!! Jag vet att inte många fattar vad jag menar men jag tyvärr inte gå in så djupt på det, är för personligt just nu! Får folk reda på det så kanske dom förstör för mig och då skulle jag ångra mig resten av livet. Önska mig lycka till!

Puss och kram igen ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback