Uppdatering från jobbet

Nu sitter man har och har precis ätit klart, blev makaroner och köttbullar orkade ju inte laga något anvanserat förut :P
Är helt slut, känns som att jag skulle kunna somna direkt om jag bara slöt ihop ögonen men hur skulle de se ut om jag satt och sov på jobbet haha illa illa !! Känner mig duktig idag har inte druckig än ända Coca cola burk idag, hur nöjd som helst och så ska jag göra resten av livet med haha! Nån Cola ibland med inte flera om dagen fast det är ju såå gooott !

Ne nu ska jag kolla lite internet innan det är dags att köra några ryck till innan hemgång.
Hörs kankse sen om jag inte somnar det första jag gör när jag är hemma, haha!


Underbara Liam, på lördag ses vi då jag och mamma ska vara barnvakt :D

XoXo


» Emma

Han e hur gullig som hellst :)

2008-12-04 // 19:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback