Home sweet home!

Nu ligger jag i sängen och är sjuk så tänkte stänga av datorn och blogga mer imorgon har ingen ork att göra något.
God natt så hörs vi imorn. XoXo


» Leif

Men din lilla stackare,är du sjuk? :-( Hoppas du blir bättre.. Hade en sån sjuk dröm om dig inatt..:-D

2008-12-28 // 09:25:42
» Frida

fan vill bli frisk, är ju nyår snart! Har typ sovit i två dygn och inte ätit något på två dagar :( idag har febern gått ner och mamma kom över med lite medecin så borde må mycket bättre imorn hoppas jag! Men nu rinner nästan as mkt blä.. Nä vad drömde du nu då :P

2008-12-28 // 16:56:24
» Leif

Du smittade mig genom telefonen din lilla gris!:-( Äh,men nu e man ju sjuk iaf! Hoppas du är bättre! :-D Idag drar svinen om jag har tur!

2008-12-30 // 09:41:41
» Frida

Va blev du sjuk, sorry trodde inte telefonen smittade :P Jag börjar bli frisk så du fick väl mitt värsta, tack haha! Hoppas dom drog så du slipper dom så du får lugn och ro :D Hörs bubben, haha!

2008-12-30 // 23:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback