90210

Nu
har jag fastnat för ännu en bra serie, har kollat på några nya avsnitt av 90210 (alltså den nya 90210), den är ju as bra! Måste fixa fler nya avsnitt så man kan titta på. Sen ska jag fixa lite bra filmer så jag kan titta på när det blir tråkigt på landet :P Lite svårt tt se vad jag skriver när jag har två katter som sitter framför teven och försöker fånga pilen (har kopplat in datorn till teven) men det är bra att dom roar sig nu så jag får sova ostört sen. Hehe!

Ne dags att krypa till sängs kankse, ska upp relativt tidigt imorn. Ska till sthlm med Emma och titta efter julklappar. Skönt nu har man semester tills den 15 januari :) Wiie!!



Ne god natt på er alla söta läsare, XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback