19.11 min lille plutt

Nu har man fått lite mat i magen plus lite glass till efterrätt, finns det något godare än ben and jerry glassen tror inte de!
Casper har vaknat till och äter just nu men han är så trött och "mammig" så han ska sova hos mig helatiden sen han vaknade till första gången. Så jag får gå runt med honom som en liten bebis och han sover för fullt i min famn. När jag lägger ner honom ligger han och pipper, stackarn! Hoppas han mår bättre tills jag ska sova annars vet jag inte om jag vågar lämna honom imorn då får jag komma senare till jobbet men tror inte de ska behövas. Han äter ju nu och ska se till att han får i sig vatten och sover så får jag se hur han mår imorn. Just nu ramlar han titt som tätt när han går balansen är inge vidare, min lille plutt! Ska se äntligen hemma vid åtta se om dom har lite tips för jul pyssel :) Åker nog till landet tidigare med pappa och mina "bröder" för dom ska fixa lite tänkte jag då man jag julpyssla där och sen baka lussebullar och knäck, så vi får julkänsla. Mysigt tycker jag!

Såg ett nytt avsnitt av Desperate Housewives nyss fan va bra de e :)

Ne nu ska jag nog läsa boken tills klockan blir åtta, asså fan va bra bok jag brukar inte läsa men den boken går knappt att sluta läsa. Hörs innan jag ska sova, ha en fortsatt trevlig kväll.

XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback