18.12.08

God morgon gott folk nu har man varit vaken en stund tänkte fixa mig nu för att sen gå till affären behöver handla kattmat det sista gick åt igår kväll så nu har jag två hungriga katter här! Men dom fick lite ost och skinka förut så lite har dom fått i magen. Vid tolv åker jag till sthlm för att inhandla julklappar har försej bara två att handla :) Skönt! Sen ska jag köpa en billig nyårs kläning till mig tror det blir den från vila, minns ni den?



Den är så fin plus att den här kan man ha till någon utgång och till sommarn sen så det är bra.
Blir att prova den idag :)

Ne nu ska jag fixa mig om jag ska hinna såg att klockan redan var tio över tio.
Alltid i sista sekund haha!

XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback