13.04 ...

Från och med så tänker inte jag lägga ner energi på vissa människor som inte lägger ner någon energi på mig. Så förvänta er inte att jag ska höra av mig! Vill ni mig något så får ni höra av er. Lägger all min energi på min riktiga vänner som alltid finns för mig och läger ner tid på mig med! Jag tänker inte finnas för er när bara ni vill/orkar.

Man märker vilka som är ens riktiga vänner och jag älskar er, ni vet vilka ni er!
Ni andra kan dra åt helvete..

Så fick jag det sagt, haha!!


» Emma

Tack gumman! Jag e faktiskt nöjd med mitt hår just nu:)

Jag ställer alltid upp för dig när du behöver det :) <3

2008-12-16 // 14:13:15
» Frida

Jag vet det gumman :) <3

På torsdag blir det att köpa blonderingsmedel så jag kan göra fler slingor, du blir mörk och jag ljus hehe !!

2008-12-16 // 14:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback