12:33 Färdig badat

Nu har man precis kommit upp från badet, gud så skönt det är att bada. Åh ja Linda jag badar ofta :P haha!
Min helg har varit hur bra som helst. Har varit lugn oxh skönt men ändå hittat på saker. Fredags käkade mat hos Linda och tittade på Idol, lördag hockey och lagade god mat och slappade framför tv:n sen igår hos A-S föräldrar, på stan och sen hos farmor och farfar för mini jul sen har jag ju haft min kära bror på besök hela helgen, kul med sällskap!

Nu har jag tre arbetsdagar framför mig sen sthlm på torsdag sen utgång på fredag (som det ser ut nu) sen söndag åka till landet för att vara där tills fredag 26 december. Lite länge men behöver nog komma bort lite och få umgås med familjen. Åker ju förstmed Pappa och bror för att pyssla lite där innan resten av familjen kommer dagen innan jul och på jul. Sen efter jul på fredagen blir det hem till mamma :) Måste ringa mamma ikväll och fråga hur dom hade det i Tallin dom har varit där i helgen. Ne dags att klä på sig och föna håret tiden springer iväg.
Glömde bara säga att shit mina katter måste vara på bushumör båda springer runt och busar och är allmänt glada och gosiga, annars brukar som sova föpr det meste haha!

Ne nu ska jag pussa katterna på väg till garderoben :)

XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback