06.12.08

Lördag idag och jag har precis vaknat halva dagen är ju typ borta, och jag som skulle upp vid nio och fixa lite och träffa Linda på stan men båda hade sovit länge så det sket sig! Hon håller ju på att flytta den här helgen så hon var tvungen att fixa lite. Men nu kanske det blir frukost/lunch på stan med Emma istället för vi har ju skutit upp det två gånger nu så det kanske är på tiden beror på om vi hinner och orkar hon jobbar idag och jag ska ha Liam sen :D

Juste grannarna hade fest igår vilket liv det var somnade kanske två halv tre pga att det var så livat hoppas det är tyst ikväll så man kan somna skaplig tid idag för imorn blir det upp tidigt så man kan somna på söndag för jag jobbar ju förmiddag på måndag!!

Ne om man kanske ska ta en dusch och fixa sig och sen fixa nån frukost eller lunch börjar bli hungrig.
Hörs mer sen, XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback