05.12.08

Oj gud så trött jag var idag, försov mig vaknade inte förens tjugo över nio och skulle möta Emma på stan vid tio men som tur var så hade hon skickat medelande och sagt att hon inte skulle hinna heller så vi får ta det nästa vecka istället.
Så jag sov vidare och gick upp vid elva så nu är det lite stressigt måste fixa frillan sen klä på mig och ska typ gå om 5-10 min lite stress här haha!! Måste in på ica och köpa frulle och matlåda så man har till jobbet.
Sitter och lyssnar på min favo låt Beyonce - if i were a boy så grymt bra!!
Ne nu väntar spegeln dags att fixa frillan sen dra på sig jobb kläderna och pysa.
Ikväll är det ju idol, jippi vem tror ni åker ut idag ?! Står iaf mellan Alice och Robin B men hoppas nog på Robin B fast han har blivit bättre och bättre för varje gång men Alice är min favorit på nåt sätt ändå :P Hur som så är Kevin grym, haha!!

Kanske blir en uppdatering från jobbet om jag kommer åt en dator med internet annars hörs vi sen.

XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback