Seg, seg, seg

De rätta ordet för hur jag är idag, orkar inte göra mycket! Har inte vikit tvätten än, fy skäms på mig :P
Måste hoppa in i duschen snart så man kommer igång idag och se vad resten av dagen har att erbjuda.
Någon som har förslag?


(sov på golvet efter en galen kväll i nyköping)

Juste jag klippte min lugg häromdagen om jag missat säga de, hehe! Mamma klippte den hade ju lugg förut så nu klippte mamma till den så nu har man lugg igen, haha! Funderar på att bli mörkhårig igen har inte besämt mig, men det får bli när jag tar ur löshåret. Att man aldrig vet hur man ska ha håret :( alltid ett problem. Vet inte om jag ska ha kvar löshåret tills per 30års fest är eller om man tar ur det innan och blir mörk. Svårt det där. Måste iaf åka in till stan och se om dom fått in nåt fint på gt, zara eller monki vill ju ha något fint när 30års festen är. Måste sola oxå kan inte vara blek med tanke på att dom kommer vara as bruna efter två vecor i thailand. Och vet ni jag ska supa min syster kadäng :P Va ju länge sen hon festa med tanke på att hon fick Liam i början av året. Ska bli kul att festa med henne :D och alla andra som kommer dit, min underbara vän Linda ska med vi kommer äga på sing star :D haha!

Ne nu måste jag verkligen duscha så man blir klar idag och kan hitta på något, kanske ta sig några glas vin? mums, haha!

Puss o Kram




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback