Min söndag!

Har varit väldigt mysig må jag säga :) Båda mina lillebröder har sovit hos mig inatt, alla vi sov som stockar.. När vi vaknade gjorde vi iordning oss för att dra ner till stan för att äta frukost, blev nancys inte så ovanligt kankse, haha men gott :) Efter vi ätit drog Philip till en kompis så jag och Alex gick runt och gluttade lite i affärer fick med mig hem lite smått och gott. En kläning som jag ska ha på pers 30års fest och sen en kofta och nagellack .. Ska lägga in bilderna på datorn så ni får se bilder på kläderna!
Och nu på kvällen har jag ätit ost och kex och tittat film, min kompis Anders kommer över och tittade med mig. Alltid trevligt med ditt sällskap! Ne nu ska jag tvätta av mig sminket och sen lägga in bilderna på kläderna.. Hörs snart igen!

Puss åh Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback