Home again!

Idag kom jag hem från pappa. Va mysigt att vara där! Katterna trivdes hur bra som helst i nya radhuset, så skönt att det gick så bra så man vet att man kan åka dit med dom utan problem. Kunde inte blogga från pappa för deras internet hade inte kommit igång än och jag orkade inte sitta vid deras mobila bredband tar längre tid sen så ville jag inte vara osocial! :P

Ja så vad gjorde vi då, igår så var jag och Alex (lillebror) inne i stan och så åt vi lunch på pappas tjejs café. Sen hjälpte vi till att städa där och stänga för att sen åka till hamnen och äta glass, gud så gott det var :) mums!


(Alex när vi väntade på bussen, dock blundar han men lika söt ändå :P )

Annars har vi inte gjort så mycket, bara umgåts!
Imorn blir det party med utgång på kvällen men på dagen blir det städa och dona här hemma! Blev inte klar med allt idag. Juste håller på med ny design till bloggen, går lite sådär nu :p men hoppas på att få klart allt ikväll, vill inte ha en halv dan blogg! Ska trixa vidare nu..

Hörs senare kanske, puss puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback