Bestämt mig!

Yes nu har jag bestämt mig, när jag väl tar ur löshåret så blir det att färga håret mörkt men lite slingor i så det blir lite liv i håret. Gillar att vara mörk, nu när vi går mot mörkare tiden passar det perfekt! På sommarn ska man vara ljus och vintern mörk .. jepp så blir det nu :) Men jag vet inte än när jag ska ta ur löshåret iaf man orkar ha det en månad till så man kan ha det på pers 30 års fest eller om man ska ta ur det innan och hinna bli mörk.. det märker vi hur länge håret ser bra ut med löshåret, haha! Fästerna börjar redan släppa lite så typist . . Men mitt egna hår har blivit rätt långt så de e skönt!


(jag för tre år sen älskar mitt hår som jag hade då, vill ha tillbaka)

Jaha vad har jag gjort hittils av dagen jo INGENTING är så trött och seg och såg på klockan nu att den redan är halv sex man kanske ska ta och göra sig lite mat har inte äit än :( inte bra inte.. ne nu ska jag se vad som finns här hemma nog inte mycket sen MÅSTE jag fixa tvätten tar upp i stort sätt hela vardagrummet när det hänger här.. vika in kläderna sen ringa pappa min och se om han har lite kartonger till mig så jag kan börja packa och sen se om han kan ta lite skit och slänga på tippen åt mig, haha :P

Ne dags att göra något vettigt..

puss o kram så länge



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback