Bakis dag!

Är precis vad den här dagen är. Vaknade först vid tolv och mådde inge vidare så somnade om och vaknade vid två typ av att Linda ringde! Så denna dag har jag inte gjort så mycket bara slöat. Ikväll eller ja de e ju kväll men iaf :P ska jag se på film med Anders blir filmen Hancock. Hoppas den är bra ska tydligen vara det!



Om igår då. Vi hade skit kul var här hos mig och förfestade, blev lite sing star och en hel del groggar :P Sen efter det drog vid ut till Oleary´s där det blev fler groggar. Va bra folk ute igår och lagom! Juste igår så blev det bestämt oxå att vi ska ha kräftparty nästa helg, kommer bli as skoj :D Kvällen blev väldigt lyckad, men tyvärr tog vi inga bilder. Eller jossan tog ett par bilder får sno dom av henne sen så ni får se ;)

Ne nu ska jag äta lite chips i soffan, mums!

Puss o Kram




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback