Vilken kväll...

Det rätta ordet för att beskriva min lördag kväll :D
Började med att vi (jag, Linda E, Bella och Linda J) bestämde oss för att åka in till stan (sthlm) för att äta mongolisk buffé vid sveavägen, as gott!! Jag och Linda E beställde in en vinare till maten och blev lite party sugna så pratade jag med Sandell i telefonen som oxå var inne i stan och festade så vi bestämde oss för att åka och träffa honom.
Efter vi hade käkat så tog vi tunnelbanan till slussen för att möta upp Sandell som var på Eken. Linda J och Bella åkte vidare med tunnebanan till bilen som stod på telefonplan för att åka hem.. Så jag och Linda gick till Eken och där var det as låång kö så vi sket i att gå in så Sandell kom ut så vi yrade runt vid slussen en stund och fnittrade och kissade inne på smågatorna där. haha!
Sen tog vi tunnelbanan till hötorget för att se vart vi skulle gå ut någon stans. Så när vi hoppar av vid hötorget och gick ut på kungsgatan så skriker Liinda vi tar treseextiiii... Jaaaaa det gör vi skrek jag :D
Så vi går in där och dansar som bara den, älskar musiken som spelas där!!
Åh juuuuste får inte glömma att nämna att jag red på en mekanisk tjur där, och jag är stolt över mig själv att jag klarade av att sitta så pass länge som jag gjorde!! Men nu två dagar efteråt så ångrar jag mig lite har så ont kan knappt gå, har blåmärke på insida lår och rumpa.. inte så skönt!! Men vad gör man inte för att bjuda lite på sig själv :D Så roligt som vi hade den kvällen har jag inte haft på lääänge, älskar spontana kvällar när inget är planerat!!
Efter det stängde så åt vi en hamburgare från mc donald sen stod vi och fnissade på hötorget och väntade på nicke som skulle med hem.. Så mycket som vi kissade ute har jag nog aldrig gjort, hahaha!!

Rolig konversation från toaletten:
Jag - Liiinda vet du jag har sätt en penis och ätit en penis idag!
Linda - Haha, jaaa och sen kom jag på dig nu för första gången.
Jag - Nee det måste jag skriva i ett sms.
Linda- Ja gör det :D

Det roligaste med den konversationen var att jag hade ätit var att när vi åt på mongoliska restaurangen så fick man friterad banan som jag tyckte såg ut som en penis.. sen med att jag hade sätt en penis var att Sandell stod och pissade och sa något av ren reflex så vände jag mig om och sa ja då stod han och pissade helt öppet haha! Sen att Linda kom på mig var att när jag sa det på toan så skrattade hon så mycket att hon råkade spilla cider på mig.. haha!! Det var roligt då iaf :D

Tack för en kanon kväll Älskade vän.. Liiinda du är bäst!!

Puss och kram



» LINDA

Vilken kväll är bara förnamnet ;) fan va roligt det va!!!!! vill göra om igen ;)
Puss på dig darling

2008-04-08 // 18:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback