TISDAG..

Ja idag har jag jobbar, har upplärning på min ersättare som kom igår! Så nu ska jag ha upplärning i tre veckor sen börjar jag på nya stället :D LÄNGTAR!!

Och efter jobbet så åkte jag och Mamsen till expert och lämnade in min mobil som har gått sönder och så på skopunkten köpte tre par skor är ju ta 3 betala för 2 =)




image41
                                                               skorna jag köpte... billigt och bra!!




Sen tog vi systemet så nu har jag påfyllt här hemma till Lindas födelsedagsfest som är på fredag.. ska bli as kul! Ser fram emot det :D

Nu tänkte jag hoppa in i duschen och sen smörja in med BUS och sen sova..

Imorn är det innebandy match i korpen Scania, haha!! Hoppas vi vinner så vi går vidare i cupen!

God natt//
Puss åh kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback